Betaal je factuur via domiciliëring

Automatische betaling via domiciliëring biedt heel wat voordelen:

  • Veilig: je kunt niets meer vergeten, de waterfactuur wordt automatisch betaald.
  • Gratis: betalen via domiciliëring kost je niets.
  • Transparant: je ontvangt jaarlijks een verbruiksfactuur met een overzicht van de volgende bedragen en betalingsdata.
  • Minder papierwerk: je ontvangt geen papieren versie meer van de tussentijdse facturen. De jaarlijkse verbruiksfactuur krijg je wel op papier zodat je zicht krijgt op je verbruik. Wil je toch een afdruk van je tussentijdse facturen, contacteer ons.
  • Flexibel: Wil je de domiciliëring achteraf wijzigen of stopzetten, dan kan je dit op elk moment aan ons melden. En je hebt na een betaling 8 weken tijd om een rechtzetting aan te vragen bij je bank.

Aanvragen / wijzigen / stopzetten domiciliëring

Contacteer ons om een domiciliëring aan te vragen. Vermeld duidelijk voor welk(e) verbruiksadres(sen) je een domiciliëring wenst.

Vraag rechtstreeks een domiciliëring aan via MyFarys. Daar kan je je domiciliëring ook wijzigen of stopzetten: 

Ga naar MyFarys 

Of vraag een domiciliëring aan via het webformulier. Enkele dagen na je aanvraag zal je een mandaatformulier ontvangen. Bezorg ons dit formulier ondertekend terug. Zo kunnen wij de domiciliëring activeren.

Domiciliëring aanvragen / wijzigen / stopzetten via webformulier 
Mandaatformulier doorgeven

Veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?