Factuur via e-mail

Velden met een * zijn verplicht.

  • 1
    Huidige MyFarys
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Overzicht
  • 4
    Bevestiging
  • 1
    Huidige MyFarys
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Overzicht
  • 4
    Bevestiging

Wist je dat als je documenten via e-mail wil ontvangen, je dit zelf kan regelen via ons online klantenportaal MyFarys?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op MyFarys. Eens je geregistreerd bent, ga je naar het detail van je 'Leveringsadressen'. Daar kan je bij communicatievoorkeuren jouw documenten   via e-mail laten verzenden.

MyFarys is bovendien 24/7 beschikbaar en geeft je de mogelijkheid je klantgegevens zelf te beheren.

Wat zijn de voordelen?

Je documenten via e-mail ontvangen is niet enkel vlot en eenvoudig, maar ook milieuvriendelijk.

Met een aantal klikken, wijzig je de manier waarop je documenten wil ontvangen. Dit is meteen actief.

Ga naar MyFarys

 

Wil je toch je facturatie via e-mail aanvragen via het webformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar dagen.