Factuur via e-mail

Velden met een * zijn verplicht.

  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Overzicht
  • 4
    Bevestiging
  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Overzicht
  • 4
    Bevestiging

Wist je dat als je facturen via e-mail wil ontvangen, je dit zelf kan regelen via ons online klantenportaal My FARYS?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op My FARYS. Eens je geregistreerd bent, kan je jouw facturen per e-mail laten versturen. My FARYS is bovendien 24/7 beschikbaar en geeft je de mogelijkheid je klantgegevens zelf te beheren.

Wat zijn de voordelen?

Facturatie via e-mail is niet enkel vlot en eenvoudig, maar ook milieuvriendelijk.

Met een aantal klikken, wijzig je de manier waarop je facturen wil ontvangen. Dit is meteen actief.

Ga naar My FARYS

 

 

Wil je toch je facturatie via e-mail aanvragen via het webformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar dagen.