Werken op openbaar domein

Geplande werken

  • We verwittigen onze klanten vooraf met behulp van opvallende verwittigingskaartjes en -affiches met praktische informatie en te nemen voorzorgsmaatregelen
  • We contacteren ook tijdig de watergevoelige klanten (verzorgingsinstellingen, tandartsen, bakkers ...) en maken zo mogelijk afspraken om de hinder voor hen zoveel mogelijk te beperken.

Onvoorziene werken

  • Bij onvoorziene problemen, bijvoorbeeld een lek, is het vaak niet haalbaar om onze klanten tijdig te verwittigen. We vinden het belangrijk om in de eerste plaats de panne zo snel mogelijk aan te pakken en de normale drinkwaterlevering te herstellen.
  • De collega's van de klantendienst zijn wel telkens op de hoogte. Zij kunnen klanten met vragen informeren.

Werken in synergie

Wij vinden het logisch dat werken van nutsbedrijven op het openbaar domein zoveel mogelijk in synergie gebeuren, dus in samenwerking. Waarom?

  • De doorlooptijd is korter.
  • Er is minder hinder voor inwoners en weggebruikers.
  • De kosten zijn lager, omdat straten en wegen maar één keer moeten opgebroken worden.
  • De communicatie rond de werken gebeurt gezamenlijk en dus efficiënter.

Een betere en snellere dienstverlening is ook wat SYNDUCTIS, een samenwerkingsverband van verschillende nutsbedrijven, als doel heeft.

Meer over SYNDUCTIS

Niet gevonden wat je zocht?

Storing melden?

Onze defectenlijn is 24 uur per dag,
7 dagen op 7 bereikbaar.

 078 35 35 88

Waar werken wij?

Bekijk het overzicht

Op de hoogte blijven?

Bezorg ons je gegevens

Meer info

Andere websites