Domiciliëring aanvragen / stopzetten / wijzigen

Velden met een * zijn verplicht.

  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging
  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging

Wist je dat je een domiciliëring makkelijk kan beheren via ons online klantenportaal My FARYS?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op My FARYS. Eens je geregistreerd bent, kan je je domiciliëring volledig online beheren. My FARYS is bovendien 24/7 beschikbaar en geeft je de mogelijkheid je klantgegevens zelf te beheren.

Wat zijn de voordelen?

  • Je moet geen mandaatformulier aanvragen, invullen en terugsturen. Je bespaart zo tijd, papier en portkosten. Goed dus voor je portemonnee en het milieu.
  • Bovendien is je mandaat onmiddellijk actief en hoef je je geen zorgen meer te maken over verloren en/of vergeten facturen.
  • Een domiciliëring stopzetten gaat onmiddellijk in. Handig als je bijvoorbeeld wijzigt van bankrekening. Zo worden er geen onnodige bankkosten aangerekend bij een geweigerde betaling via domiciliëring.

Ga naar My FARYS

 

 

Wil je toch je domiciliëring beheren via een mandaatformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd, zeker als je het mandaatformulier met de post terugstuurt. Dan kan dit oplopen tot een paar weken.