Facturatieadres wijzigen

Velden met een * zijn verplicht.

  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging
  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging

Wist je dat je je facturatieadres zelf meteen kan aanpassen via ons online klantenportaal My FARYS?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op My FARYS. Eens je geregistreerd bent, kan je je facturatieadres – samen met heel wat andere klantgegevens – volledig zelf beheren. My FARYS is bovendien 24/7 beschikbaar.

Wat zijn de voordelen?

Het is belangrijk dat wij over het correcte facturatieadres beschikken. Zo worden meterbrieven, facturen… correct en snel bezorgd. Dit leidt minder vaak tot onnodige vertragingen, mogelijke rechtzettingen en extra kosten.

Ga naar My FARYS

 

 

Wil je toch je facturatieadres wijzigen via het webformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar weken.