Wist je dat je je klantgegevens zelf meteen kan aanpassen via ons online klantenportaal MyFarys?
Hoe ga je aan de slag?
Registreer je eerst op MyFarys. Eens je geregistreerd bent, kan je je klantgegevens (naam, mailadres, telefoonnummer, facturatieadres ...) volledig zelf beheren. MyFarys is bovendien 24/7 beschikbaar.
Wat zijn de voordelen?
Het is belangrijk dat wij over de correcte klantgegevens beschikken. Zo worden meterbrieven, facturen … correct en snel bezorgd. Ook een spellingsfout, een aanpassing van je bedrijfsnaam of de waterlevering na het overlijden van je partner overdragen op jouw naam, is zo geklaard.
Dit leidt minder vaak tot onnodige vertragingen, mogelijke rechtzettingen en bijkomende kosten.

Wil je toch je klantgegevens wijzigen via het webformulier?
Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar weken.