Tussentijds bedrag of periodiciteit wijzigen

Velden met een * zijn verplicht.

  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging
  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging

Wist je dat je het bedrag van je tussentijdse factuur zelf meteen kan aanpassen via ons online klantenportaal My FARYS?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op My FARYS. Eens je geregistreerd bent, kan je jouw tussentijds factuurbedrag wijzigen. My FARYS is bovendien 24/7 beschikbaar en geeft je de mogelijkheid je klantgegevens zelf te beheren.

Wat zijn de voordelen?

Het nieuwe bedrag wordt onmiddellijk toegepast op je volgende tussentijdse factuur.

Bovendien kan je ook aanduiden of je je tussentijdse facturen maandelijks of om de 3 maanden wil ontvangen. Voor maandelijkse facturatie moet je wel een domiciliëring hebben of je facturen via e-mail ontvangen.

Ga naar My FARYS

 

 

Wil je toch het bedrag van je tussentijdse factuur wijzigen via het webformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar weken.