Rekeningnummer doorgeven / wijzigen

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging
  • 1
    Huidige My FARYS
  • 2
    Klantgegevens
  • 3
    Aanvraag
  • 4
    Contactgegevens
  • 5
    Overzicht
  • 6
    Bevestiging

Wist je dat je je rekeningnummer zelf kan toevoegen of wijzigen via ons online klantenportaal My FARYS?

Hoe ga je aan de slag?

Registreer je eerst op My FARYS. Eens je geregistreerd bent, kan je je rekeningnummer – samen met heel wat andere klantgegevens – volledig zelf beheren. My FARYS is bovendien 24/7 beschikbaar.

Wat zijn de voordelen?

Je nieuw rekeningnummer is onmiddellijk actief, waardoor je tegoed op de vervaldag onmiddellijk wordt uitbetaald op de correcte bankrekening.

Geef je je rekeningnummer door via het webformulier, dan duurt die wijziging een paar dagen en kan het gebeuren dat het tegoed toch nog uitbetaald wordt op het vorige rekeningnummer.

Ga naar My FARYS

 

 

Wil je toch je rekeningnummer wijzigen via het webformulier?

Klik dan hieronder op de knop ‘Volgende’. Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die een paar weken.