Verhuis professionele klanten
Hier vind je de nodige stappen om een overname uit te voeren. Kies de situatie waarover je meer uitleg wil:
- Je ontving een mail met de vraag om een overname van de waterlevering in orde te brengen
Dit kan je nog niet in MyFarys regelen, maar wel via het digitaal overnamedocument. De link naar dat document vind je in de ontvangen e-mail onder het woord 'hier':
Image- Vul de gevraagde gegevens in (volledig meternummer, meterstand op datum van de overname ...).
- Opgepast, na het verzenden van de gegevens moet je het document nog digitaal ondertekenen.
Meer info over het digitaal ondertekenen van dit document - Je gegevens worden automatisch verzonden en de verhuis wordt snel verwerkt.
- Je wil een waterlevering starten of stoppen
Dit kan je nog niet in MyFarys regelen, maar wel via een papieren overnamedocument.
Vul het overnamedocument zo duidelijk en volledig mogelijk in.
Bezorg het ons via dit webformulier.
Stuur het op naar Farys, Stropstraat 1, 9000 Gent.
Hou hierbij wel rekening met een langere verwerkingstijd. Momenteel bedraagt die langer dan 6 weken. De vertrekkende klant blijft intussen verantwoordelijk voor de waterlevering.