Wanneer is mijn overname verwerkt?

Je gaf je overname door via My FARYS.

Bedankt om je overname via My FARYS door te geven.

Zodra beide partijen hun gegevens correct hebben doorgegeven, wordt de verhuis onmiddellijk of ten laatste binnen een paar dagen verwerkt.

  • Je ontvangt een bevestigingsmail van FARYS als de overname verwerkt is.
  • De nieuwe klant krijgt een 'bevestiging van de overname drinkwaterlevering'. Hierop vermelden we o.a. het leveringsadres, het aantal gedomicilieerden, de meterstand en de bedragen van de tussentijdse facturen.
  • De vertrekkende klant ontvangt een slotfactuur.

Als er gegevens ontbreken of de gegevens zijn niet correct (bijv. de andere partij is niet gekend, de meterstand klopt niet), dan kan de verwerking langer duren. In dat geval zal een medewerker van FARYS je eventueel contacteren.

Je bezorgde ons een overnamedocument (via post of mail).

De verwerkingstijd is langer dan bij een overname die via My FARYS wordt doorgegeven. Als de gegevens correct zijn ingevuld, wordt de verhuis meestal binnen de 15 dagen geregeld.

  • De nieuwe klant krijgt een 'bevestiging van de overname drinkwaterlevering'. Hierop vermelden we o.a. het leveringsadres, het aantal gedomicilieerden, de meterstand en de bedragen van de tussentijdse facturen.
  • De vertrekkende klant ontvangt een slotfactuur.

Als er gegevens ontbreken of de gegevens zijn niet correct (bijv. de andere partij is niet gekend, de meterstand klopt niet), dan kan de verwerking langer duren. In dat geval zal een medewerker van FARYS je eventueel contacteren.

Het kan ook gebeuren dat je verzendadres niet correct in onze bestanden staat. Je kan dit nakijken op My FARYS bij je klantgegevens en indien nodig zelf aanpassen.

 

Veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?