Skip to main content

Hoe kan ik een valse waterfactuur herkennen?

Sommige valse waterfacturen zijn heel goed nagemaakt, dus het is vooral belangrijk dat je let op de volgende zaken:

  • Logo: op onze mails en facturen staat altijd het logo van FARYS.
  • Afzender: onze mails worden altijd verstuurd door een e-mailadres eindigend op @farys.be.
  • Rekeningnummer: ons rekeningnummer is BE61 0910 1709 0217.
  • Onze facturen via e-mail bevatten altijd de factuur in bijlage.
  • De betaaltermijn van onze facturen is 30 dagen.
  • Aanmaningskosten: de eerste aanmaning bij FARYS is kosteloos.
  • Onze facturen worden nooit ondertekend met een naam.

Ten slotte nog dit:

  • Op de pagina Jaarlijkse verbruiksfactuur kan je doorklikken naar een voorbeeld van onze factuur.
  • Je ontvangt enkel digitale facturen van FARYS als je daar zelf voor gekozen hebt. Je kan dit aanvragen via een webformulier of via My FARYS.
  • Onze facturen komen ook terecht in My FARYS. Daar kan je al je waterfacturen raadplegen.

 

Hoe kan ik voorkomen dat ik slachtoffer word van phishing?

Niet gevonden wat je zocht?