Hoe kan ik een valse waterfactuur herkennen?

Sommige valse waterfacturen zijn heel goed nagemaakt, dus het is vooral belangrijk dat je let op de volgende zaken:

  • Logo: op onze mails en facturen staat altijd het logo van FARYS.
  • Afzender: onze mails worden altijd verstuurd door een e-mailadres eindigend op @farys.be.
  • Rekeningnummer: ons rekeningnummer is BE61 0910 1709 0217.
  • Onze facturen via e-mail bevatten altijd de factuur in bijlage.
  • De betaaltermijn van onze facturen is 30 dagen.
  • Aanmaningskosten: de eerste aanmaning bij FARYS is kosteloos.
  • Onze facturen worden nooit ondertekend met een naam.

Ten slotte nog dit:

  • Op de pagina Jaarlijkse verbruiksfactuur kan je doorklikken naar een voorbeeld van onze factuur.
  • Je ontvangt enkel digitale facturen van FARYS als je daar zelf voor gekozen hebt. Je kan dit aanvragen via een webformulier of via My FARYS.
  • Onze facturen komen ook terecht in My FARYS. Daar kan je al je waterfacturen raadplegen.

Hoe kan ik voorkomen dat ik slachtoffer word van phishing?

 

Not found what you were looking for?