Skip to main content

Klantgegevens wijzigen

Correcte klantgegevens zijn belangrijk voor een correcte dienstverlening. Zijn er wijzigingen in je situatie zoals een ander facturatieadres, een nieuw rekeningnummer …? Laat het ons weten.

Klanten van nieuwe fusiegemeenten (Aalter, Deinze, Kruisem en Lievegem) hoeven hun nieuwe adresgegevens niet aan ons door te geven. Wij ontvangen die rechtstreeks van de Vlaamse overheid.
Meer info

 

Persoons- en adresgegevens

  Naam

De naamswijziging van je waterlevering regel je zoals een verhuis. Ook als je de drinkwaterlevering wil overzetten van je privénaam naar de naam van je firma, of omgekeerd.
Meer over verhuizen

Is je naam verkeerd gespeld? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
Je naam wijzigen via My FARYS 
Je naam wijzigen via een webformulier

  Contactgegevens

Wijzigt je e-mailadres, je gsm-nummer … Breng ons hiervan op de hoogte.

Je contactgegevens wijzigen via My FARYS 
Je contactgegevens wijzigen via een webformulier

  Facturatieadres

Wil je je facturen op een ander adres ontvangen? Breng ons hiervan op de hoogte.

Je facturatieadres wijzigen via My FARYS 
Je facturatieadres wijzigen via webformulier

  Leveringsadres

Is er een fout geslopen in je leveringsadres? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
Je leveringsadres wijzigen via My FARYS 
Je leveringsadres wijzigen via een webformulier

Verhuis je en wil je de waterlevering op je nieuw adres in orde brengen?
Meer over verhuizen

Syndicus

Krijgt je gebouw een (nieuwe) syndicus? Breng ons hiervan op de hoogte.
De syndicus doorgeven

Bedrijfs- of organisatiegegevens

  Naam

Wijzigt enkel de bedrijfsnaam? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
De naam wijzigen via My FARYS 
De naam wijzigen via een webformulier

Wijzigt ook het ondernemingsnummer, dan moet je op dezelfde manier te werk gaan als bij een verhuis.
Meer over verhuizen

  Contactgegevens

Wijzigt het e-mailadres, de contactpersoon, het telefoonnummer … Breng ons hiervan op de hoogte. 
De contactgegevens wijzigen via My FARYS
De contactgegevens wijzigen via een webformulier

  Facturatieadres

Wil je je facturen op een ander adres ontvangen? Breng ons hiervan op de hoogte. 
Het facturatieadres wijzigen via My FARYS
Het facturatieadres wijzigen via een webformulier

  Ondernemingsnummer

Regel de wijziging van het ondernemingsnummer zoals een verhuis.
Meer over verhuizen

  Leveringsadres

Is er een fout geslopen in het leveringsadres? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
Het leveringsadres wijzigen via My FARYS
Het leveringsadres wijzigen via een webformulier

Verhuist de firma en wil je de waterlevering overdragen naar het nieuwe adres?
Meer over verhuizen

Gezinssituatie

  Geboorte / adoptie

Je hoeft helemaal niets te doen. We krijgen de aangepaste gegevens automatisch aangeleverd.

  Huwelijk / samenwonen

Komt een van de partners bij de andere wonen, dan hoef je ons niet te verwittigen. We krijgen deze gegevens automatisch aangeleverd.

Wil je de factuur graag op jullie beide namen ontvangen? Laat het ons weten en wij passen dit aan. 
Naam wijzigen via My FARYS
Naam wijzigen via een webformulier

Gaan jullie samenwonen in een nieuwe woning? Dan moet je je verhuis met ons regelen.
Meer over verhuizen

  Echtscheiding

Wordt de woning verkocht, dan moet je je verhuis met ons regelen.
Meer over verhuizen

Blijf je wonen op het adres, maar staat de waterlevering op beide namen of op naam van je ex-partner? Zet dan de waterlevering op jouw naam. Regel deze naamswijziging zoals een verhuis.
Meer over verhuizen

Heb je geen contact meer met je ex-partner om de naamswijziging te regelen, dan kan je de waterlevering eenzijdig opzeggen.
Meer over eenzijdige opzeg

  Overlijden

Is je partner overleden en stond de waterlevering (ook) op zijn naam? Bezorg ons je naam en rijksregisternummer. Wij passen je klantgegevens aan zodat de facturatie voortaan op jouw naam gebeurt.
De naamsgegevens wijzigen via My FARYS
De naamsgegevens wijzigen via een webformulier

Wordt de woning verkocht of verhuurd, breng ons dan op de hoogte van de situatie en geef je contactgegevens zo snel mogelijk door. Zodra het pand verkocht of verhuurd is, moet je ons dit doorgeven zoals bij een verhuis.
Meer over verhuizen

Blijft de woning een hele tijd leeg staan, neem dan de nodige maatregelen om lekken en illegale waterafname te vermijden.
Meer over het stopzetten van de waterlevering bij leegstand

Betalingsgegevens

  Rekeningnummer

Wijzigt je rekeningnummer? Laat het ons weten en wij passen het aan. Zo verloopt een eventuele terugbetaling vlotter.
Het rekeningnummer wijzigen via My FARYS
Het rekeningnummer wijzigen via een webformulier

  Betalen via domiciliëring

 

Niet gevonden wat je zocht?