Klantgegevens wijzigen

Correcte klantgegevens zijn belangrijk voor een correcte dienstverlening. Zijn er wijzigingen in je situatie zoals een ander facturatieadres, een nieuw rekeningnummer …? Laat het ons weten.

Persoons- en adresgegevens

 

Naam

De naamswijziging van je waterlevering regel je zoals een verhuis. Ook als je de drinkwaterlevering wil overzetten van je privénaam naar de naam van je firma, of omgekeerd.
Meer over verhuizen

Is je naam verkeerd gespeld? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
Je naam wijzigen via My FARYS 
Je naam wijzigen via een webformulier

Contactgegevens

Wijzigt je e-mailadres, je gsm-nummer … Breng ons hiervan op de hoogte.

Je contactgegevens wijzigen via My FARYS 
Je contactgegevens wijzigen via een webformulier

Facturatieadres

Wil je je facturen op een ander adres ontvangen? Breng ons hiervan op de hoogte.

Je facturatieadres wijzigen via My FARYS 
Je facturatieadres wijzigen via webformulier

Leveringsadres

Is er een fout geslopen in je leveringsadres? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
Je leveringsadres wijzigen via My FARYS 
Je leveringsadres wijzigen via een webformulier

Verhuis je en wil je de waterlevering op je nieuw adres in orde brengen?
Meer over verhuizen

Syndicus

Krijgt je gebouw een (nieuwe) syndicus? Breng ons hiervan op de hoogte.
De syndicus doorgeven

Bedrijfs- of organisatiegegevens

Naam

Wijzigt enkel de bedrijfsnaam? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
De naam wijzigen via My FARYS 
De naam wijzigen via een webformulier

Wijzigt ook het ondernemingsnummer, dan moet je op dezelfde manier te werk gaan als bij een verhuis.
Meer over verhuizen

Contactgegevens

Wijzigt het e-mailadres, de contactpersoon, het telefoonnummer … Breng ons hiervan op de hoogte. 
De contactgegevens wijzigen via My FARYS
De contactgegevens wijzigen via een webformulier

Facturatieadres

Wil je je facturen op een ander adres ontvangen? Breng ons hiervan op de hoogte. 
Het facturatieadres wijzigen via My FARYS
Het facturatieadres wijzigen via een webformulier

KBO-nummer

Regel de wijziging van het KBO-nummer zoals een verhuis: 

  • Het bedrijf met het oude KBO-nummer is de vertrekkende klant die de waterovereenkomst moet stopzetten.
  • Het bedrijf met het nieuwe KBO-nummer is de nieuwe klant die de waterovereenkomst moet starten.

Meer over verhuizen

Leveringsadres

Is er een fout geslopen in het leveringsadres? Laat het ons weten en wij passen het aan. 
Het leveringsadres wijzigen via My FARYS
Het leveringsadres wijzigen via een webformulier

Verhuist de firma en wil je de waterlevering overdragen naar het nieuwe adres?
Meer over verhuizen

Gezinssituatie

Geboorte / adoptie

Je hoeft helemaal niets te doen. We krijgen de aangepaste gegevens automatisch aangeleverd.

Huwelijk / samenwonen

Komt een van de partners bij de andere wonen, dan hoef je ons niet te verwittigen. We krijgen deze gegevens automatisch aangeleverd.

Wil je de factuur graag op jullie beide namen ontvangen? Laat het ons weten en wij passen dit aan. 
Naam wijzigen via My FARYS
Naam wijzigen via een webformulier

Gaan jullie samenwonen in een nieuwe woning? Dan moet je je verhuis met ons regelen.
Meer over verhuizen

Echtscheiding

Wordt de woning verkocht, dan moet je je verhuis met ons regelen.
Meer over verhuizen

Blijf je wonen op het adres, maar staat de waterlevering op beide namen of op naam van je ex-partner? Zet dan de waterlevering op jouw naam. Regel deze naamswijziging zoals een verhuis.
Meer over verhuizen

Heb je geen contact meer met je ex-partner om de naamswijziging te regelen, dan kan je de waterlevering eenzijdig opzeggen.
Meer over eenzijdige opzeg

Overlijden

Is je partner overleden en stond de waterlevering (ook) op zijn naam? Bezorg ons je naam en rijksregisternummer. Wij passen je klantgegevens aan zodat de facturatie voortaan op jouw naam gebeurt.
De naamsgegevens wijzigen via My FARYS
De naamsgegevens wijzigen via een webformulier

Wordt de woning verkocht of verhuurd, breng ons dan op de hoogte van de situatie en geef je contactgegevens zo snel mogelijk door. Zodra het pand verkocht of verhuurd is, moet je ons dit doorgeven zoals bij een verhuis.
Meer over verhuizen

Blijft de woning een hele tijd leeg staan, neem dan de nodige maatregelen om lekken en illegale waterafname te vermijden.
Meer over het stopzetten van de waterlevering bij leegstand

Betalingsgegevens

Rekeningnummer

Wijzigt je rekeningnummer? Laat het ons weten en wij passen het aan. Zo verloopt een eventuele terugbetaling vlotter.
Het rekeningnummer wijzigen via My FARYS
Het rekeningnummer wijzigen via een webformulier

Betalen via domiciliëring

Meer over betalen via domiciliëring

Veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?